جك سري هفدهم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 19 بهمن 1393
بازدید : 1372
نویسنده : sadaf

ميگن "پول چرك كف دست"
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ما كه از همون اول استريل به دنيا اومديم-_-

http://upload7.ir/uploads//f7ee0fe03674df458546c05bef4d46f8bf9c33f4.jpg

 

آقا کی میگه بیمارستانای ایران امکانات ندارن؟
همین بیمارستان شهید رجایی تهران، بوفه داره، نونوایی داره، سلمونی داره، میوه فروشی داره، تازه تعویض روغنی و مکانیکی هم داره (به خدا راس میگم!)، فقط تخت خالی تو بخش نداره، که اونم قیمتی نداره میخرن میدارن!
دردتون چیه هی نق میزنین؟؟؟؟؟

http://upload7.ir/uploads//f7ee0fe03674df458546c05bef4d46f8bf9c33f4.jpg

 

یه رفیق دارم
با دوس دخدرش که میره بیرون
وسط راه مسافرم میزنه
یه بار دخدره اعتراض کرده بود
پیاده ش کرده بود

http://upload7.ir/uploads//f7ee0fe03674df458546c05bef4d46f8bf9c33f4.jpg

 

یه روز سرد زمستونی داشتم با دوستم تو خیابون قدم میزدیم که یهو دوستم ایستاد و چند بار روی سرش دست کشیدو گفت: شایان داره بارون میاد؟!
منم یه نگاهی به آسمون انداختم و گفتم: نه...چطور مگه!
اونم گفت: آخه دماغم داره چکه میکنه گفتم شاید سرم سوراخ باشه.
.
.
.
.
.
.
.
وایسا دنیا من میخوام پیاده شم.

http://upload7.ir/uploads//f7ee0fe03674df458546c05bef4d46f8bf9c33f4.jpg

 

آقو یبار دختره رفته سوپر مارکت
گفته بیسکویت دارین؟
مغازه دار گفته: مادر خوبه؟
گفته ...سلام میرسونه

میگن دلسترا و نوشابه ها فواره میزدن از خنده
کنسروا ورم کردن
سه تا یخچالم به حالت نیم سوز دراومدن،
خخخخخخخخخ
جون من بخند،بابا بخند دیگه دختره گناه داره




:: موضوعات مرتبط: جك , اس ام اس , خاطرات خنده دار , كلاه قرمزي , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مهرزاد در تاریخ : 1394/2/20/7 - - گفته است :
سخت است گلدان باشی برای گلی که مصنوعیست.سلام خوبین؟حال شما چگونه انگیزناک می باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

/weblog/file/img/m.jpg
مهرزاد در تاریخ : 1394/1/7/5 - - گفته است :
تو پنداری همان قوی سپیدی که در دریای قلبم آرمیدی به آنی که به دریا باز گردی نمیدانی که با دریا چه کردی إإإنو قویی ...لیک ...آن دریا کویر است......................سلام . سال نو مبارک. امیدوارم به همه آرزوهات برسی.
پاسخ:سلام ممنون همچنین

/weblog/file/img/m.jpg
مهرزاد در تاریخ : 1393/12/13/3 - - گفته است :
شب ها پرنده هایش می روند روزها ستاره هایش ببین آسمان همکه باشی باز تنهاییسلام
Ghermezete
پاسخ:یاد آن روزی ک یاری داشتیم این چنین خوار نبودیم،اعتباری داشتیم ای ک ما را در زمستان دیده ای با پشت خم این زمستان را نبین،ما هم بهاری داشتیم..

/weblog/file/img/m.jpg
mehrzad در تاریخ : 1393/12/5/2 - - گفته است :
آنجا نشسته ای و لبخند می زنی اما دستی تکان نمی دهی ای کاش آن قاب، قاب پنجره بود
سلام
بهم سر بزن خرج که نداره خرجم داشت من خرجتو میدم با بالگرد بیا کرایش با من
شمرده تر بگو؛ با من، حروف ِ رفتنت، تا من! بگیرم از دلت، همه بهانه هارا . . .پاسخ:

/weblog/file/img/m.jpg
mehrzad در تاریخ : 1393/11/30/4 - - گفته است :
به نفس های خسته این گرگ نگاه نکندنیارو برای کسی دریدم که ،مرا به سگی فروختSalam
پاسخ:بابام اومده نشسته رو تختم ببینه چیکار میکنم ! الان دو ساعته دارم زندگی نامه مشاهیر ایران رو میخونم واقعا کشورمون عجب مشاهیر برازنده ای داره...!!!

/weblog/file/img/m.jpg
مينو در تاریخ : 1393/11/21/2 - - گفته است :
بعضی هام هستن وقتی دست تو دماغشون میکنن...

دهنشون کج میشه و ۱۱۶ تا عصب صورتشون درگیر میشه!!!
پاسخ:دوستانی که مازراتی دارن مراقب فیلترهای روغن تقلبی عربی باشن فقط اصلی استفاده کنید. لطفأ اطلاع رسانی کنید تا دوستان دیگه ام مثل بنده متحمل ضرر نشن . . . الکی ...مثلا منم مازاراتی دارم...

/weblog/file/img/m.jpg
مينو در تاریخ : 1393/11/21/2 - - گفته است :
به نام خدایی که دغدغه ی از دست دادنش را ندارم …
پاسخ:الحمد لله

/weblog/file/img/m.jpg
zahra jOon در تاریخ : 1393/11/21/2 - - گفته است :
اینطور که معلومه استقلالی هسی
دمت گرم صدف جون
یه لایـــــــک مشتی داری
پاسخ:بعله استقلال چش ماست

/weblog/file/img/m.jpg
mehrzad در تاریخ : 1393/11/20/1 - - گفته است :
دور و بر من پر است ازکاغذ های مچاله ای که هر کدام خاطره ای ، دردی ، ناگفته ای دارد و جایش سینه ی سطل کوچکیست که بزرگترین سنگ صبور من است.سلام+درود+سپاس*بدرود
پاسخ:بدون حضور خدا جایی نرو به خیالت که به آبادی میرسی ...؟ نه رفیق ... چراغی که در سیاهی می درخشد چشم گرگ است ...


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








  تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبچـيــ❤ــن  و آدرس webchin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

يا براي تبادل لينك پس از لينك وبچين ،‌نظر بگذاريد .






RSS

Powered By
loxblog.Com